Integracja WaproMag z Baselinkerem – jakie daje możliwości? ⚙
Wdrożenie integracji BaseLinkera z WaproMag to rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy cenią swój czas. Połączenie systemów daje możliwość automatyzacji czynności wykonywanych dotychczas ręcznie. Z pomocą integratora SellIntegro zyskujemy możliwość automatyzacji procesów takich jak tworzenie rezerwacji stanów produktów w buforze. W efekcie, gdy zachodzi zdarzenie zakupu ostatniej sztuki towaru na Allegro, produkt zostanie automatycznie wyłączony z asortymentu sklepu.
Dostępna jest również opcja automatycznego tworzenia dokumentów sprzedaży, takich jak faktury, paragony imienne oraz dodatkowo fiskalizacja paragonów. Dzięki temu właściciel sklepu będzie w stanie automatycznie wysyłać do klientów faktury generowane w WaproMag, zyskując cenny czas, który może wykorzystać na rozwój sprzedaży i ekspansję zagraniczną swojego e-commerce.
Synchronizacja stanów magazynowych umożliwia obsługę sprzedaży z poziomu BaseLinkera na marketplace Allegro, eBay, Amazon, Erli oraz wielu innych. Integracja umożliwia również synchronizację stanów magazynowych ze sklepami internetowymi na rozmaitych platformach, m.in. Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce czy KQS.
Czym jest WaproMag i jakie ma zastosowanie ❓
Wapro-MAG to program do obsługi procesów związanych ze sprzedażą oraz zarządzania magazynem produktów. Oprogramowanie jest popularne w sektorze jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych przedsiębiorstw z branży e-commerce. Udostępnia użytkownikowi rozwiązania takie jak moduł zarządzania sprzedażą i magazynem, moduł finansowy oraz CRM do zarządzania relacjami z klientem.
Przesyłanie zamówień i tworzenie rezerwacji ?
Integrator umożliwia połączenie się z WaproMag poprzez bazę danych SQL. Integracja umożliwia wybór statusów zamówień w BaseLinker, które mają być przetwarzane. Oznacza to, że użytkownik może sam określić, dla jakich statusów ma być tworzone zamówienie klienta (ZO). Może również wskazać status, do jakiego zamówienie ma zostać przypisane po dodaniu ZO. Dostępna jest również opcja utworzenia rezerwacji towaru przy tworzeniu ZO w WaproMag.
Integracja umożliwia konfigurację przetwarzania kontrahentów oraz sposobu powiązania produktów BaseLinkera z WaproMag. W kwestii kontrahentów możemy chociażby sprawić, by integrator weryfikował czy dany klient istnieje w WaproMag. Jeżeli nie ma go jeszcze w bazie, to system automatycznie doda go do niej, importując dane firmy. Kolejny aspekty to powiązanie produktów między systemem ERP a Baselinkerem. Integracja może opierać się o kod SKU, bądź EAN. Umożliwia to synchronizację stanów magazynowych oraz pobieranie informacji o cenie danego produktu.
Bardzo ważną funkcją jest możliwość konfiguracji i powiązania sposobów płatności i stawek VAT. Dzięki temu system rozpozna, jaka była forma zapłaty, niezależnie z jakiego źródła spłynęło zamówienie, uwzględniając tę informację podczas tworzenia dokumentu sprzedaży. Mapowanie stawek VAT rozwiąże problem z wystawianiem dokumentów dla zagranicznych klientów – zarówno detalicznych, jak i biznesowych. Dla klienta z Niemiec system może automatycznie naliczyć 19% VAT, a w przypadku transakcji wewnątrzunijnych może być to 0% VAT.
Dodatkowo istnieje możliwość przekazania informacji z Baselinkera do dokumentu tworzonego w WaproMag, takich jak: komentarz kupującego na Allegro, identyfikator zamówienia czy nick kupującego. Dzięki integracji Baselinkera z WaproMag procesy związane z tworzeniem zamówień ze wszystkich źródeł w systemie ERP zostaną całkowicie zautomatyzowane.
Tworzenie dokumentów sprzedaży oraz automatyczna fiskalizacja ?
Podczas procesowania zamówień w Baselinkerze, dzięki odpowiednim ustawieniom przedsiębiorca może zdecydować, na jakim etapie obsługi klienta WaproMag powinien wygenerować dokument sprzedaży. Faktura lub paragon imienny zostanie załączony do karty zamówienia w Baselinkerze. Za pomocą akcji automatycznych zostanie wysłany do klienta e-mail z informacjami o zamówieniu, linkiem do śledzenia przesyłki oraz oczywiście z załączoną fakturą lub paragonem imiennym.
Automatycznie, dla każdej sprzedaży detalicznej, może zostać wydrukowany paragon fiskalny, co w połączeniu z automatycznym generowaniem i wysyłaniem dokumentów sprzedaży do zamówień gwarantuje oszczędność czasu. Dla osób, które potrzebują fizycznych wersji faktur oraz paragonów imiennych, dobrą wiadomością jest fakt, że drukowanie dokumentów również można poddać automatyzacji. Dla tych, którzy wolą dokumenty sprzedaży drukować pojedynczo istnieje możliwość utworzenia przycisku w Baselinkerze, który wszystko załatwi jednym kliknięciem.
Synchronizacja stanów z Allegro oraz sklepem ?
Sprzedawca e-commerce, który korzysta z WaproMag i sprzedaje na różnych marketplace oraz w sklepie internetowym doceni integrację z Baselinkerem. Synchronizacja stanów magazynowych WaproMag z Baselinkerem umożliwia obsługę wszystkich zamówień z jednego miejsca. Magazyn Baselinkera będzie synchronizował ilości produktów w oparciu o dane z WaproMag, a następnie wysyłał je do wszystkich marketplace oraz do sklepów e-commerce. Jest to możliwie dzięki powiązaniu produktów w obu systemach za pomocą SKU lub kodu EAN. Każda dostawa przyjęta w WaproMag zostanie automatycznie uwzględniona w stanach magazynowych każdego kanału sprzedaży, a oferty nieaktywne ze stanem zerowym zostaną automatycznie wznowione, bądź w przypadku wyprzedanego towaru – zakończone.
Integracja WaproMag z Baselinkerem z wykorzystaniem wszystkich możliwości automatyzacji to doskonałe rozwiązanie, które zaoszczędzi czas oraz energię pracowników firmy. Jako doświadczeni wdrożeniowcy systemów ERP zajmiemy się całym procesem od instalacji WaproMaga, przez integrację, konfigurację, aż po końcowe ustawienia w Baselinkerze. Wszyscy, którzy korzystają z naszych usług, przechodzą odpowiednie szkolenie oraz otrzymują instrukcję procesowania zamówień. Nie trać czasu i skontaktuj się z nami już dziś!