Od tego nas masz, aby zając się rozwojem biznesu

Wdrożenia systemu BaseLinker

Dzięki wdrożeniu systemu BaseLinker Twoja firma zyska możliwość obsługi zamówień ze wszystkich źródeł w jednym miejscu. Nawet tysiące zamówień dziennie nie sprawi kłopotu Tobie ani Twoim pracownikom. Zyskasz dostęp do ponad 300 integracji popularnych platform marketplace, sklepów, kurierów, systemów księgowych, hurtowni oraz narzędzi do komunikacji z klientami.

Nie będziesz musiał logować się do każdego serwisu z osobna. W BaseLinker nadasz paczkę, zamówisz kuriera, wydrukujesz etykietę, utworzysz fakturę, wyślesz e-mail do klientów.

Zyskasz pełną kontrolę nad stanami magazynowymi i będziesz mógł zapomnieć o rozbieżnościach w stanach i cenach na Allegro i innych platformach ze stanem w Twoim magazynie lub sklepie.

Oszczędź czas i pieniądze dzięki masowemu wystawianiu ofert na platformy sprzedaży na podstawie już gotowym produktów w sklepie lub magazynie a dzięki wbudowanemu Asystentowi Pakowania będziesz mógł przyspieszyć proces pakowania i zbierania zamówień oraz wyeliminujesz błędy do minimum dzięki integracji ze skanerem kodów kreskowych.

Automatyczne akcje wyręczą Ciebie w powtarzalnych procesach, jak wysłanie e-mail do klienta, drukowanie etykiety, wysłanie wniosku o zwrot prowizji do Allegro, czy stworzenie faktury lub paragonu.

Przeznacz dodatkowy czas na planowanie i rozwój swojej firmy, a powtarzające czynności zautomatyzuj i uprość dzięki BaseLinker.

BaseLinker to dodatkowy pracownik, który nie śpi i nigdy nie jest zmęczony. Pracuje z Tobą „ramię w ramię” całą dobę. Twoje dane są bezpiecznie i zapisane w chmurze, a Ty masz do nich dostęp z dowolnego miejsca na świecie.

Wybierz pakiet odpowiadający potrzebom Twojej firmy

Zdalne wdrożenie systemu BaseLinker

Interesują Cię konkretne rozwiązania bez czekania na ofertę? Przygotowaliśmy gotowe pakiety wdrożeń.

PAKIET 1

PAKIET 2

PAKIET 3

Jednorazowo

1 900 zł

2 900 zł

3 900 zł

Założenie/konfiguracja BaseLinkera

tak

tak

tak

Darmowy abonament BaseLinkera

90 dni

90 dni

90 dni

Konsultacja

Szkolenie

1 godz.

1 godz.

1 godz.

2 godz.

1 godz.

2 godz.

Konfiguracja podstawowych statusów zamówień w BaseLinker

  • Nowe zamówienia
  • Do Wyjaśnienia
  • Do realizacji
  • Spakowane
  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Anulowane
  • Nowe zamówienia
  • Do Wyjaśnienia
  • Do realizacji Paczkomaty
  • Do realizacji DPD
  • Do realizacji DHL
  • Spakowane
  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Anulowane
  • Nowe zamówienia
  • Do Wyjaśnienia
  • Do realizacji Paczkomaty
  • Do realizacji DPD
  • Do realizacji DHL
  • Spakowane
  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Anulowane

Konfiguracja automatycznych akcji w BaseLinker

  • Zmiana statusu po opłaceniu zamówienia
  • Zmiana statusu po pobraniu zamówienia za pobraniem
  • Zmiana statusu po anulowaniu zamówienia przez kupującego na Allegro
  • Anulowanie zamówienia po 7 dniach przy braku płatności
  • Zmiana statusu zamówienia po zmianie zeskanowaniu przesyłki przez kuriera
  • Zmiana statusu zamówienia po odebraniu przesyłki przez klienta
  • Automatyczne drukowanie etykiet
  • Automatyczny wniosek o zwrot prowizji Allegro
  • Tworzenie faktur
  • Wysyłanie e-mail do klientów z linkiem do śledzenia przesyłki oraz fakturą w załączniku
  •  Zmiana statusu w przypadku problemów z przesyłką
  • Zmiana statusu po opłaceniu zamówienia
  • Zmiana statusu po pobraniu zamówienia za pobraniem
  • Zmiana statusu po anulowaniu zamówienia przez kupującego na Allegro
  • Anulowanie zamówienia po 7 dniach przy braku płatności
  • Zmiana statusu zamówienia po zmianie zeskanowaniu przesyłki przez kuriera
  • Zmiana statusu zamówienia po odebraniu przesyłki przez klienta
  • Automatyczne drukowanie etykiet
  • Automatyczny wniosek o zwrot prowizji Allegro
  • Tworzenie faktur
  • Wysyłanie e-mail do klientów z linkiem do śledzenia przesyłki oraz fakturą w załączniku
  • Zmiana statusu w przypadku problemów z przesyłką
  • Automatyczna fiskalizacja paragonów
  • Zmiana statusu po opłaceniu zamówienia
  • Zmiana statusu po pobraniu zamówienia za pobraniem
  • Zmiana statusu po anulowaniu zamówienia przez kupującego na Allegro
  • Anulowanie zamówienia po 7 dniach przy braku płatności
  • Zmiana statusu zamówienia po zmianie zeskanowaniu przesyłki przez kuriera
  • Zmiana statusu zamówienia po odebraniu przesyłki przez klienta
  • Automatyczne drukowanie etykiet
  • Automatyczny wniosek o zwrot prowizji Allegro
  • Tworzenie faktur
  • Wysyłanie e-mail do klientów z linkiem do śledzenia przesyłki oraz fakturą w załączniku
  •  Zmiana statusu w przypadku problemów z przesyłką
  • Automatyczna fiskalizacja paragonów

Indywidualne przyciski lub kody kreskowe

  • Nadawanie Paczkomat w wybranym gabarycie A, B i C
  • Oznaczanie zamówienia jako spakowane i zmiana statusu zamówienia
  • Nadawanie Paczkomat w wybranym gabarycie A, B i C
  • Oznaczanie zamówienia jako spakowane i zmiana statusu zamówienia
  • Tworzenie faktury proforma i wysłanie e-mail do klienta
  • Nadawanie Paczkomat w wybranym gabarycie A, B i C
  • Oznaczanie zamówienia jako spakowane i zmiana statusu zamówienia
  • Tworzenie faktury proforma i wysłanie e-mail do klienta

Podłączenie skrzynki pocztowej

  • 1 skrzynka
  • 1 skrzynka
  • 1 skrzynka

Stworzenie szablonów mailowych

  • 1 szablon e-mail wysyłany do klienta zawierający link do śledzenia przesyłki wraz z fakturą oraz podstawowymi informacjami o zamówieniu
  • 1 szablon wysyłany do klienta e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki wraz z fakturą oraz podstawowymi informacjami o zamówieniu
  • 1 szablon wysyłany do klienta e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki wraz z fakturą oraz podstawowymi informacjami o zamówieniu

Wzorce/ szablony wydruku

  • Przygotowanie szablonu wydruku ze zbiorczą listą produktów pogrupowanych wg. SKU/EAN dla pakowacza
  • Przygotowanie szablonu wydruku ze zbiorczą listą produktów pogrupowanych wg. SKU/EAN dla pakowacza
  • Przygotowanie szablonu wydruku ze zbiorczą listą produktów pogrupowanych wg. SKU/EAN dla pakowacza
  • Przygotowanie wydruku zawierającego informacje o zamówieniu z kodem kreskowym numeru zamówienia oraz miniaturkami produktów

Strona informacyjna online

  • Dedykowana strona zamówienia umieszczona na serwerze BaseLinkera
  • Dedykowana strona zamówienia osadzona we własnej domenie

Drukowanie etykiet w chmurze

  • CloudPrint bez limitu ilości wydruków (tylko Windows)
  • CloudPrint bez limitu ilości wydruków (tylko Windows)
  • CloudPrint lub PrintNode (Windows i macOS/ OS X/ Linux

 

Faktury

  • Podstawowa konfiguracja serii numeracji faktury
  • Konfiguracja serii numeracji faktury z dedykowanym wzorcem faktury z logo firmy
  • Konfiguracja serii numeracji faktury z dedykowanym wzorcem faktury z logo firmy

 

Paragony

  • Integracja z drukarką fiskalną
  • Tworzenie paragonów imiennych do paragonów fiskalnych
  • Automatyczne drukowanie paragonów fiskalnych
  • Integracja z drukarką fiskalną
  • Tworzenie paragonów imiennych do paragonów fiskalnych
  • Automatyczne drukowanie paragonów fiskalnych

Wysyłanie faktury lub paragonu imiennego e-mail

Tak

Tak

Tak

 

Manager Produktów BaseLinker

  • Utworzenie magazynu na podstawie aukcji Allegro
  • Utworzenie Magazynu w Baselinker (Manager Produktów) jako magazyn głowny dla sklepu i marketplace
  • Konfiguracja asystenta pakowania oraz integracja z kamerą/skanerem
  • Utworzenie Magazynu w Baselinker (Manager Produktów) jako magazyn głowny dla sklepu i marketplace
  • Konfiguracja asystenta pakowania oraz integracja z kamerą/skanerem
  • Rezerwacja stanów
  • Przyjmowanie dostaw
  • Inwentaryzacja
  • Tworzenie WZ do zamówień

Integracja z Allegro

1 konto

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja cen
  • Synchronizacja stanów
  • Powiązanie statusów zamówień
  • Ustawienia wystawiania aukcji
  • Import ofert z Allegro do BaseLinkera
  • Utworzenie szablonu aukcji
  • Automatyczne zamykanie aukcji przy stanie = 0
  • Automatyczne wznawianie aukcji przy dostawie towaru
  • Anulowanie zamówienia po np. 7 dniach w przypadku braku płatności

2 konta

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja cen
  • Synchronizacja stanów
  • Powiązanie statusów zamówień
  • Ustawienia wystawiania aukcji
  • Import ofert z Allegro do BaseLinkera
  • Utworzenie szablonu aukcji
  • Automatyczne zamykanie aukcji przy stanie = 0
  • Automatyczne wznawianie aukcji przy dostawie towaru
  • Anulowanie zamówienia po np. 7 dniach w przypadku braku płatności
  • Konfiguracja modułu śledzenia konkurencji na Allegro

3 konta

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja cen
  • Synchronizacja stanów
  • Powiązanie statusów zamówień
  • Ustawienia wystawiania aukcji
  • Import ofert z Allegro do BaseLinkera
  • Utworzenie szablonu aukcji
  • Automatyczne zamykanie aukcji przy stanie = 0
  • Automatyczne wznawianie aukcji przy dostawie towaru
  • Anulowanie zamówienia po np. 7 dniach w przypadku braku płatności
  • Konfiguracja modułu śledzenia konkurencji na Allegro

Integracja ze sklepem

1 sklep

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja stanów ze sklepu na Allegro

2 sklepy

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja stanów ze sklepu na Allegro
  • lub Magazyn BaseLinkera wysyła stany do Allegro, innych marketplace i sklepu

Integracja z przewoźnikami celem tworzenia etykiet bezpośrednio w panelu BaseLinkera

 

3 integracje

 

4 integracje

5 integracji

Intgeracja z zewnętrznym programem księgowości online np. wfirma, Fakturownia

Tak

Tak

Integracja z modułem do wysyłki sms

Tak

Tak

BaseLinker caller

Tak

Tak

Integracja Slack

  • Wysyłanie powiadomień np. po pobraniu zamówienia lub zmiany statusu

HelpRatchet

  • Autoresponder do wiadomości w Centrum Allegro oraz dyskusji

 Google Drive

  • Integracja tworząca kopię zapasową zamówień i faktur

Dodatkowa godzina

200 zł

180 zł

150 zł

Ilość poprawek

1

1

2

Stworzenie instrukcji z procesowania zamówień dla pracowników

Tak

Tak

Tak

Podłączenie dowolnej integracji z listy gotowych integracji w BaseLinker (przewoźnicy, hurtownie), marketplace)

1

2

3

Support e-mail

7 dni po zakończeniu wdrożenia

14 dni po zakończeniu wdrożenia

30 dni po zakończeniu wdrożenia

Zniżka na opiekę abonamentową

5%

5%

10%

PAKIET 1

Jednorazowo

1 900 zł

Założenie/konfiguracja BaseLinkera

tak

Darmowy abonament BaseLinkera

90 dni

Konsultacja

Szkolenie

1 godz.

1 godz.

Konfiguracja podstawowych statusów zamówień w BaseLinker

  • Nowe zamówienia
  • Do Wyjaśnienia
  • Do realizacji
  • Spakowane
  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Anulowane

Konfiguracja automatycznych akcji w BaseLinker

  • Zmiana statusu po opłaceniu zamówienia
  • Zmiana statusu po pobraniu zamówienia za pobraniem
  • Zmiana statusu po anulowaniu zamówienia przez kupującego na Allegro
  • Anulowanie zamówienia po 7 dniach przy braku płatności
  • Zmiana statusu zamówienia po zmianie zeskanowaniu przesyłki przez kuriera
  • Zmiana statusu zamówienia po odebraniu przesyłki przez klienta
  • Automatyczne drukowanie etykiet
  • Automatyczny wniosek o zwrot prowizji Allegro
  • Tworzenie faktur
  • Wysyłanie e-mail do klientów z linkiem do śledzenia przesyłki oraz fakturą w załączniku
  •  Zmiana statusu w przypadku problemów z przesyłką

Indywidualne przyciski lub kody kreskowe

  • Nadawanie Paczkomat w wybranym gabarycie A, B i C
  • Oznaczanie zamówienia jako spakowane i zmiana statusu zamówienia

Podłączenie skrzynki pocztowej

  • 1 skrzynka

Stworzenie szablonów mailowych

  • 1 szablon e-mail wysyłany do klienta zawierający link do śledzenia przesyłki wraz z fakturą oraz podstawowymi informacjami o zamówieniu

Wzorce/ szablony wydruku

  • Przygotowanie szablonu wydruku ze zbiorczą listą produktów pogrupowanych wg. SKU/EAN dla pakowacza

Strona informacyjna online

Drukowanie etykiet w chmurze

  • CloudPrint bez limitu ilości wydruków (tylko Windows)

 

Faktury

  • Podstawowa konfiguracja serii numeracji faktury

 

Paragony

Wysyłanie faktury lub paragonu imiennego e-mail

Tak

 

Manager Produktów BaseLinker

  • Utworzenie magazynu na podstawie aukcji Allegro

Integracja z Allegro

1 konto

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja cen
  • Synchronizacja stanów
  • Powiązanie statusów zamówień
  • Ustawienia wystawiania aukcji
  • Import ofert z Allegro do BaseLinkera
  • Utworzenie szablonu aukcji
  • Automatyczne zamykanie aukcji przy stanie = 0
  • Automatyczne wznawianie aukcji przy dostawie towaru
  • Anulowanie zamówienia po np. 7 dniach w przypadku braku płatności

Integracja ze sklepem

Integracja z przewoźnikami celem tworzenia etykiet bezpośrednio w panelu BaseLinkera

 

3 integracje

Intgeracja z zewnętrznym programem księgowości online np. wfirma, Fakturownia

Integracja z modułem do wysyłki sms

BaseLinker caller

Integracja Slack

HelpRatchet

 Google Drive

Dodatkowa godzina

200 zł

Ilość poprawek

1

Stworzenie instrukcji z procesowania zamówień dla pracowników

Tak

Podłączenie dowolnej integracji z listy gotowych integracji w BaseLinker (przewoźnicy, hurtownie), marketplace)

1

Support e-mail

7 dni po zakończeniu wdrożenia

5%

PAKIET 2

Jednorazowo

2 900 zł

Założenie/konfiguracja BaseLinkera

tak

Darmowy abonament BaseLinkera

90 dni

Konsultacja

Szkolenie

1 godz.

2 godz.

Konfiguracja podstawowych statusów zamówień w BaseLinker

  • Nowe zamówienia
  • Do Wyjaśnienia
  • Do realizacji Paczkomaty
  • Do realizacji DPD
  • Do realizacji DHL
  • Spakowane
  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Anulowane

Konfiguracja automatycznych akcji w BaseLinker

  • Zmiana statusu po opłaceniu zamówienia
  • Zmiana statusu po pobraniu zamówienia za pobraniem
  • Zmiana statusu po anulowaniu zamówienia przez kupującego na Allegro
  • Anulowanie zamówienia po 7 dniach przy braku płatności
  • Zmiana statusu zamówienia po zmianie zeskanowaniu przesyłki przez kuriera
  • Zmiana statusu zamówienia po odebraniu przesyłki przez klienta
  • Automatyczne drukowanie etykiet
  • Automatyczny wniosek o zwrot prowizji Allegro
  • Tworzenie faktur
  • Wysyłanie e-mail do klientów z linkiem do śledzenia przesyłki oraz fakturą w załączniku
  • Zmiana statusu w przypadku problemów z przesyłką
  • Automatyczna fiskalizacja paragonów

Indywidualne przyciski lub kody kreskowe

  • Nadawanie Paczkomat w wybranym gabarycie A, B i C
  • Oznaczanie zamówienia jako spakowane i zmiana statusu zamówienia
  • Tworzenie faktury proforma i wysłanie e-mail do klienta

Podłączenie skrzynki pocztowej

  • 1 skrzynka

Stworzenie szablonów mailowych

  • 1 szablon wysyłany do klienta e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki wraz z fakturą oraz podstawowymi informacjami o zamówieniu

Wzorce/ szablony wydruku

  • Przygotowanie szablonu wydruku ze zbiorczą listą produktów pogrupowanych wg. SKU/EAN dla pakowacza

Strona informacyjna online

  • Dedykowana strona zamówienia umieszczona na serwerze BaseLinkera

Drukowanie etykiet w chmurze

  • CloudPrint bez limitu ilości wydruków (tylko Windows)

 

Faktury

  • Konfiguracja serii numeracji faktury z dedykowanym wzorcem faktury z logo firmy

 

Paragony

  • Integracja z drukarką fiskalną
  • Tworzenie paragonów imiennych do paragonów fiskalnych
  • Automatyczne drukowanie paragonów fiskalnych

Wysyłanie faktury lub paragonu imiennego e-mail

Tak

 

Manager Produktów BaseLinker

  • Utworzenie Magazynu w Baselinker (Manager Produktów) jako magazyn głowny dla sklepu i marketplace
  • Konfiguracja asystenta pakowania oraz integracja z kamerą/skanerem

Integracja z Allegro

2 konta

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja cen
  • Synchronizacja stanów
  • Powiązanie statusów zamówień
  • Ustawienia wystawiania aukcji
  • Import ofert z Allegro do BaseLinkera
  • Utworzenie szablonu aukcji
  • Automatyczne zamykanie aukcji przy stanie = 0
  • Automatyczne wznawianie aukcji przy dostawie towaru
  • Anulowanie zamówienia po np. 7 dniach w przypadku braku płatności
  • Konfiguracja modułu śledzenia konkurencji na Allegro

Integracja ze sklepem

1 sklep

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja stanów ze sklepu na Allegro

Integracja z przewoźnikami celem tworzenia etykiet bezpośrednio w panelu BaseLinkera

 

4 integracje

Intgeracja z zewnętrznym programem księgowości online np. wfirma, Fakturownia

Tak

Integracja z modułem do wysyłki sms

Tak

BaseLinker caller

Tak

Integracja Slack

HelpRatchet

 Google Drive

Dodatkowa godzina

180 zł

Ilość poprawek

1

Stworzenie instrukcji z procesowania zamówień dla pracowników

Tak

Podłączenie dowolnej integracji z listy gotowych integracji w BaseLinker (przewoźnicy, hurtownie), marketplace)

2

Support e-mail

14 dni po zakończeniu wdrożenia

5%

PAKIET 3

Jednorazowo

3 900 zł

Założenie/konfiguracja BaseLinkera

tak

Darmowy abonament BaseLinkera

90 dni

Konsultacja

Szkolenie

1 godz.

2 godz.

Konfiguracja podstawowych statusów zamówień w BaseLinker

  • Nowe zamówienia
  • Do Wyjaśnienia
  • Do realizacji Paczkomaty
  • Do realizacji DPD
  • Do realizacji DHL
  • Spakowane
  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwroty
  • Reklamacje
  • Anulowane

Konfiguracja automatycznych akcji w BaseLinker

  • Zmiana statusu po opłaceniu zamówienia
  • Zmiana statusu po pobraniu zamówienia za pobraniem
  • Zmiana statusu po anulowaniu zamówienia przez kupującego na Allegro
  • Anulowanie zamówienia po 7 dniach przy braku płatności
  • Zmiana statusu zamówienia po zmianie zeskanowaniu przesyłki przez kuriera
  • Zmiana statusu zamówienia po odebraniu przesyłki przez klienta
  • Automatyczne drukowanie etykiet
  • Automatyczny wniosek o zwrot prowizji Allegro
  • Tworzenie faktur
  • Wysyłanie e-mail do klientów z linkiem do śledzenia przesyłki oraz fakturą w załączniku
  •  Zmiana statusu w przypadku problemów z przesyłką
  • Automatyczna fiskalizacja paragonów

Indywidualne przyciski lub kody kreskowe

  • Nadawanie Paczkomat w wybranym gabarycie A, B i C
  • Oznaczanie zamówienia jako spakowane i zmiana statusu zamówienia
  • Tworzenie faktury proforma i wysłanie e-mail do klienta

Podłączenie skrzynki pocztowej

  • 1 skrzynka

Stworzenie szablonów mailowych

  • 1 szablon wysyłany do klienta e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki wraz z fakturą oraz podstawowymi informacjami o zamówieniu

Wzorce/ szablony wydruku

  • Przygotowanie szablonu wydruku ze zbiorczą listą produktów pogrupowanych wg. SKU/EAN dla pakowacza
  • Przygotowanie wydruku zawierającego informacje o zamówieniu z kodem kreskowym numeru zamówienia oraz miniaturkami produktów

Strona informacyjna online

  • Dedykowana strona zamówienia osadzona we własnej domenie

Drukowanie etykiet w chmurze

  • CloudPrint lub PrintNode (Windows i macOS/ OS X/ Linux

 

Faktury

  • Konfiguracja serii numeracji faktury z dedykowanym wzorcem faktury z logo firmy

 

Paragony

  • Integracja z drukarką fiskalną
  • Tworzenie paragonów imiennych do paragonów fiskalnych
  • Automatyczne drukowanie paragonów fiskalnych

Wysyłanie faktury lub paragonu imiennego e-mail

Tak

 

Manager Produktów BaseLinker

  • Utworzenie Magazynu w Baselinker (Manager Produktów) jako magazyn głowny dla sklepu i marketplace
  • Konfiguracja asystenta pakowania oraz integracja z kamerą/skanerem
  • Rezerwacja stanów
  • Przyjmowanie dostaw
  • Inwentaryzacja
  • Tworzenie WZ do zamówień

Integracja z Allegro

3 konta

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja cen
  • Synchronizacja stanów
  • Powiązanie statusów zamówień
  • Ustawienia wystawiania aukcji
  • Import ofert z Allegro do BaseLinkera
  • Utworzenie szablonu aukcji
  • Automatyczne zamykanie aukcji przy stanie = 0
  • Automatyczne wznawianie aukcji przy dostawie towaru
  • Anulowanie zamówienia po np. 7 dniach w przypadku braku płatności
  • Konfiguracja modułu śledzenia konkurencji na Allegro

Integracja ze sklepem

2 sklepy

  • Pobieranie zamówień
  • Synchronizacja stanów ze sklepu na Allegro
  • lub Magazyn BaseLinkera wysyła stany do Allegro, innych marketplace i sklepu

Integracja z przewoźnikami celem tworzenia etykiet bezpośrednio w panelu BaseLinkera

5 integracji

Intgeracja z zewnętrznym programem księgowości online np. wfirma, Fakturownia

Tak

Integracja z modułem do wysyłki sms

Tak

BaseLinker caller

Tak

Integracja Slack

  • Wysyłanie powiadomień np. po pobraniu zamówienia lub zmiany statusu

HelpRatchet

  • Autoresponder do wiadomości w Centrum Allegro oraz dyskusji

 Google Drive

  • Integracja tworząca kopię zapasową zamówień i faktur

Dodatkowa godzina

150 zł

Ilość poprawek

2

Stworzenie instrukcji z procesowania zamówień dla pracowników

Tak

Podłączenie dowolnej integracji z listy gotowych integracji w BaseLinker (przewoźnicy, hurtownie), marketplace)

3

Support e-mail

30 dni po zakończeniu wdrożenia

10%

Wdrożenie
indywidualne

Twoja firma ma konkretne wymagania? Nasz dedykowany zespół zadba o indywidualne podejście do wdrożenia BaseLinkera dla Twojego biznesu.

Wdrożenie systemu BaseLinker

FAQ

  1. Dla każdego przedsiębiorcy, który prowadzi sprzedaż online oraz chce korzystać z możliwości rozwoju, które zapewniają dostępne w BaseLinker integracje.

  2. W zależności od wielkości wdrożenia trwa ono od 2 do 5 dni od momentu uzyskania wszystkich niezbędnych danych.

  3. Nie, nie ma potrzeby zawieszania sprzedaży, aby przeprowadzić pełne wdrożenie systemu.

  4. Koszt abonamentu zależy od liczby zamówień oraz liczby produktów w ofercie. Podstawowe pakiety wahają się pomiędzy 39 zł a 449 zł.

  5. Przykładowe dodatkowe koszty w przypadku wdrożenia BaseLinker to np. miesięczna opłata 10 zł za częstszą synchronizację stanów magazynowych na allegro (co 1h).

  6. W zależności od wdrożenia oraz potrzeb firmy może powstać potrzeba zakupu drukarki do etykiet lub drukarki fiskalnej.

  7. BaseLinker np. umożliwi obsługę zamówień z róźnych źrodeł w jednym miejscu, automatycznie wygeneruje fakturę oraz paragon, a nastepnie wyśle je do klienta, automatycznie zamknie lub wznowi aukcje na maketplace

  8. BaseLinker jest bardzo intuicyjnym programem, którego każdy jest w stanie się nauczyć. Udostępniamy również możliwość zakupu kursów online oraz uczestniczenia w szkoleniach stacjonarnych.

  9. Nasi eksperci po przeprowadzeniu rozmowy dokładnie zbadają dostępne możliwości i zaproponują najlepsze z możliwych rozwiązań.

  10. Każde wdrożenie zakończone jest szkoleniem z procesowania zamówień, a dodatkowo istnieje możliwość przepracowania wybranych zagadnień jak np. wystawianie produktów na Allegro za pomocą BaseLinker.

  11. Większość firm posiada niepowtarzalny model sprzedaży, a BaseLinker został skonstruowany w taki sposób, aby rozwiązać niemalże każdy scenariusz.

  12. Szerokie zastosowanie akcji automatycznych w BaseLinker umożliwia konfigurację ścieżki procesowania zamówień w taki sposób, aby uwzględnić obecność więcej niż jednego podmiotu sprzedaży.

  13. Nasi eksperci chętnie zbadają wszystkie potrzeby i doradzą przy wyborze integracji marketplace oraz przewoźników.

  14. Oczywiście, każdy nasz klient dostaje wsparcie na każdym kroku podczas przecierania szlaków na nowych marketplace dostępnych w integracji z BaseLinker

  15. Tak, BaseLinker można wdrożyć przy każdej ilości magazynów.

  16. Oczywiście, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami.

  17. BaseLinker posiada integrację z 34 platformami sklepowymi takimi jak np. Shoper, Woocommerce, Shopify. Magento, IdoSell,PrestaShop i wiele innych.

  18. Tak, dzięki możliwości utworzenia magazynu w BaseLinker, można sprzedawać na różnych marketplace nie posiadając sklepu internetowego.

  19. Nie, integracja marketplace czy sklepów internetowych umożliwia import produktów do katalogu BaseLinker.

  20. Tak, z abonamentu można zrezygnować w każdej chwili.

  21. Oczywiście, BaseLinker posiada możliwość integracji z hurtowniami, które sprzedają w modelu dropshipping.

  22. Tak, BaseLinker posiada wiele integracji z zewnętrznymi programami do fakturowania.

  23. Oczywiście, BaseLinker umożliwia import wszystkich ofert wystawionych na marketplace.

Wypróbuj BaseLinker bezpłatnie
przez 30 dni

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK