Wdrożenia i konfiguracja Baselinker z systemami ERP

Kontrola stanów magazynowych w firmie to jedno z najważniejszych zadań w branży e-commerce. Dzięki wdrożeniom systemu BaseLinker i połączeniu tego systemu z twoim programem magazynowo księgowym będzie się to odbywało w sposób automatyczny. Wszystkie nowe zamówienia będą przekazywane z Allegro, sklepu internetowego lub z innego miejsca prosto do twojego programu ERP. Dokumenty sprzedaży będą tworzone automatycznie i od razu wysyłane do klienta. Nie będziesz musiał każdego zamówienia wprowadzać do programu typu Subiekt czy Comarch ręcznie. Zostanie ono dodane automatycznie z właściwym sposobem płatności i wybranym sposobem dostawy przez klienta.

Obsługa zamówień będzie prostsza i szybsza dzięki przyjaznemu interfejsowi panelu BaseLinker. 

Konfiguracja systemów ERP

Prowadzisz sklep internetowy lub sprzedajesz na platformach sprzedaży oraz posiadasz program ERP? Pomożemy Ci zintegrować go z BaseLinkerem. Pracujemy na wszystkich najpopularniejszych programach do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, takimi jak:

  • Comarch Optima, Comarch XL
  • Subiekt GT, Subiekt Nexo Pro
  • SAGE 50, Symfonia
  • Wapro MAG

Dzięki naszej pomocy większość funkcji, jak zarządzanie stanami magazynowymi na Allegro, eBay czy Amazon, czy tworzenie dokumentów sprzedaży będą zautomatyzowane. Zobacz, jak szybko i sprawnie może przebiegać praca, kiedy niezbędne narzędzia masz zawsze pod ręką.

Co obejmuje integracja systemu ERP z BaseLinkerem?

Oferujemy kompleksową usługę wdrożeniową, która obejmie najważniejsze aspekty Twojej działalności e-commerce. W ramach przykładowej oferty integracji z platformą ERP:

  • przeprowadzimy audyt stanu oprogramowania w firmie i zaplanujemy kolejne kroki działania,
  • ustalimy statusy przesyłek oraz automatyczne akcje, jak rozdzielanie i nadawanie przesyłek oraz wysyłka maili do klientów,
  • skonfigurujemy lub poprawimy szablony e-maili,
  • podłączymy i skonfigurujemy konta na Twoich marketplace (np. Allegro, Amazon, Empik),
  • zintegrujemy BaseLinkera z platformą zakupową,
  • skonfigurujemy integracje kurierskie.

Wszystkie etapy wdrożenia są przez nas sprawdzane i testowane. Dzięki temu masz pewność, że cały system działa prawidłowo, a zamówienia będą realizowane płynnie. Pracownicy wykonają ręcznie jedynie te czynności, których nie da się zaprogramować (np. analiza uwag klientów do zamówienia, sprawdzanie kompletności zamówienia).

Każdą integrację z platformą ERP łączymy ze szkoleniem. Podczas spotkania nauczymy Ciebie i Twoich pracowników obsługi platformy, pokażemy, jak uzyskać dostęp do każdego z modułów i w jaki sposób skonfigurować oprogramowanie.

Wiemy, że każdy biznes działa nieco inaczej, dlatego część usługi wdrożenia poświęcamy zawsze na prowadzenie sugerowanych przez Ciebie poprawek i modyfikacji tak, abyś otrzymał produkt dopasowany do Twoich potrzeb.

Co daje połączenie BaseLinkera z platformą ERP?

Dzięki sprawnemu połączeniu BaseLinkera z ERP na którym pracujesz, zawsze masz dostęp do aktualnych stanów magazynowych, a każde zamówienie obsłużysz z poziomu prostego panelu – od etapu zamówienia produktów aż po doręczenie przesyłki przez kuriera. Z jednego miejsca możesz prowadzić wszystkie sklepy internetowe i portale sprzedażowe. Twoi pracownicy nie muszą marnować czasu na drukowanie etykiet czy podłączanie i ręczną obsługę drukarek fiskalnych.

Wdrożenie Baselinkera wymaga skonfigurowania wielu platform i programów, dlatego warto powierzyć te zadania ekspertom takim, jak my. Sprawimy, że sieć połączeń będzie działała prawidłowo nawet przy dużym obciążeniu.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK