7 powodów, dla których powinieneś wdrożyć BaseLinker w Twoim biznesie e-commerce!

Tomek Michalski, Ecommerce Revolution,

Jakie są zalety wdrożenia BaseLinkera w sklepie internetowym? Poznaj 7 powodów, dla których powinieneś go wdrożyć w Twoim biznesie e-commerce!

Sprzedaż w internecie stanowi najdynamiczniej rozwijającą się gałąź handlu. Prowadzenie sklepu internetowego wymaga zarówno profesjonalnej obsługi klienta, jak i efektywnego zarządzania logistyką czy kilkoma platformami marketplace. Istnieją jednak narzędzia, które pomogą Ci w skutecznej automatyzacji tych zadań. W tym artykule przedstawimy 7 powodów, dla których powinieneś wdrożyć system BaseLinker w Twoim nowym biznesie e-commerce!

 

Jak BaseLinker może pomóc w rozwoju Twojego sklepu internetowego?

Obsługa dużej ilości zamówień w okresie świątecznym czy potrzeba zarządzania stanami magazynowymi w kilku marketplace to jedne z wielu wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami startującymi z własnym sklepem internetowym. Automatyzacja procesów związanych z logistyką czy łatwa kontrola liczby produktów w magazynie to niejedyne zalety wdrożenia BaseLinkera. Poniżej omawiamy 7 aspektów, w których pomoże Ci wdrażany przez nas system.

 

1. Jeden panel administracyjny dla wielu platform sprzedażowych

Oprogramowanie umożliwia łatwe połączenie kilku kanałów sprzedaży i zarządzanie nimi z jednego miejsca. Wygodny panel administracyjny pozwala na obsługę sklepu, platform marketplace oraz portali aukcyjnych. Dzięki niemu zyskasz więcej czasu na pozostałe zadania.

 

2. Wsparcie dla sklepów prowadzonych w modelu dropshippingu

System BaseLinker stanowi również doskonałe wsparcie dla sklepów prowadzonych w modelu dropshippingu, posiada integrację z ponad 200 hurtowniami. Dostarcza szereg praktycznych funkcjonalności i narzędzi usprawniających codzienną pracę. Nie potrzebujesz mieć na stanie produktów, dzięki integracji z twoim dostawcą masz dostęp do jego stanów magazynowych a również możliwość przesyłanie do niego zamówień bezpośrednio z panelu Baselinkera.

 

3. Integracja procesu fakturowania oraz monitorowanie płatności

Kompleksowa integracja z nowoczesnymi systemami do obsługi księgowości online (wFirma, iFirma czy Fakturownia) umożliwiające przekazywanie do tych programów faktur i paragonów, automatyzacja procesu fakturowania oraz monitorowanie statusu płatności za zakupy to kolejne zalety wdrożenia oprogramowania BaseLinker w Twoim sklepie.

 

4. Szybka realizacja zamówień, dzięki automatyzacji zbierania i pakowania produktów

Łatwa i szybka realizacja zamówień, dzięki automatyzacji wysyłki towaru to jedna z korzyści zastosowania Asystenta Pakowania oraz akcji automatycznych. Dzięki nim zmniejszysz ilość czynności oraz błędów wykonywanych ręcznie i efektywnie skrócisz czas przygotowania paczki dla Twoich klientów.

 

5. Sprawniejsza obsługa klienta, dzięki aplikacji BaseLinker Caller

Innowacyjna aplikacja BaseLinker Caller to moduł, który przeniesie Twoją obsługę klienta na wyższy poziom. Wdrożenie komponentu sprawi, że klient zostanie automatycznie rozpoznany podczas połączenia, a jego zamówienie pojawi się na ekranie komputera konsultanta wraz ze statusem zamówienia, dzięki czemu Ty albo Twój pracownik bez sprawdzania będziecie mogli powiedzieć klientowi, na jakim etapie jest jego zamówienie.

 

6. Efektywna automatyzacja procesów w sklepie internetowym

Rozwiązanie BaseLinker pozwala wyręczyć Ciebie i pracowników w powtarzalnych czynnościach jak zmiana statusów zamówień, wystawianie faktur, wysyłanie e-maili czy sprawdzanie płatności na koncie. Funkcjonalne oprogramowanie to niezawodny partner w biznesie e-commerce, który wspiera Twój zespół w automatyzacji procesów operacyjnych, sprzedażowych czy logistycznych.

 

7. Więcej czasu na rozwój biznesu, dzięki wdrożeniu BaseLinker

Zautomatyzowanie szeregu czynności da Ci więcej czasu na faktyczny rozwój biznesu. Dzięki wdrożeniu BaseLinkera zyskasz możliwość skupienia się na marketingu swojego sklepu internetowego. Jednocześnie odzyskasz cenne godziny, które możesz spędzić z rodziną czy przyjaciółmi.

 

System BaseLinker – skuteczny sposób na automatyzację e-commerce!

Prowadzenie sprzedaży na własnej platformie oraz integracja ze sklepami na Allegro, Amazonie czy eBay to duże wyzwanie. Ręczna kontrola procesów związanych z obsługą wielu kanałów jest możliwa, lecz nieefektywna. Wymagałaby zatrudnienia sztabu pracowników, wykonujących stosunkowo proste, powtarzalne czynności. Jeżeli szukasz skutecznego sposobu na automatyzację Twojego e-commerce, to system BaseLinker zdecydowanie jest dla Ciebie!

Newsletter

Zaczekaj! Nie zostań w tyle

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj wartościowe porady, jak skutecznie zautomatyzować swój biznes e-commerce oraz zwiększyć zyski w sprzedaży zagranicznej. Same konkrety, zero spamu!

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK